Monday, March 19, 2012

Allix B.: portraits :D {bogata, tx portrait photographer}


Allix Ryan Brunson

Age: 16 (going on 17)

Occupation: daughter, student, photographer, and awesome friend :).

Y'all know her better as Allix B. :D.


And y'all should know her by now; she's made many appearances on this blog of mine :).

So, anyways, she's been wanting some new portraits done for her photography business (because she's changed a lot since last year!). We had a great time (because she's great ;) ).



And of course she looked beautiful :D.






Happy happy :D.




Yeah, she rocks. Haha. 


"Hush, my flowers." Hehe :)


She's a cutie :D.


Instead of playing with her hair, she is playing her hair...like an instrument...hehe :D. But doesn't she look pretty? Yeah, so no problem :).


Ope, she's rockin' it out now! Haha :D.




Lovely :).



My favorite!!! :D.


:D




Check out these fun spiral stairs! Little downtown Bogata can surprise you. Hehe :D.


She was very careful :).


So cool :D.


Lookin' purty walkin' down the stairs :).



Gorgeous! Love this one.


Yay :D.



Aaaah, so pretty.


I love this girl so much; so glad God brought her into my life :D. Allix, thank you for being such a fun and thoughtful friend :). And letting me capture your gorgeousness :D. 



With a smile,
{ Rachel Leigh }

11 comments:

Rachel Clarke said...

Ahhhh!!! Beautiful portraits. Allix, you're gorgeous.

Allix B. said...
This comment has been removed by the author.
Hannah said...

These are BEEEEEAUTFUL, Rach! :) ohmygoodness, love all of them. And allix! Girl, where did you get your top?! soooo cute. :)

Sara said...

These are BEYOND gorgeous! Your photography has improved SO much throughout the last year!

Valerie said...

She's so beautiful! These are great photos. I love the colors. :)

Rachel, you need to do photos of me sometime... :D

Bekah said...

Gaaaahhhhh!! All of these are just totally outofthisworld gorgeous!!! Allix, you're beautiful and Rachel, you're amazing! :) (I love the flowy top + jeans + boots look btw :))
-Just looked back at last year's portraits- wowzers!! :)

KyAnn said...

Beautiful!! Allix, you're so gorgeous! And Rachel, wonderful photos!! These are amazing. :) Great job!

Emily Sacra said...

These are stunning! You did a fabulous job! My favorites are the ones in the field :)

Hannah said...

Love love love these Rachel! Absolutely beautiful... Allix should be a model or someone like that!

Allix B. said...

I love you Rachel Leigh Greene :D <3 XoXoxOxOxO ;)

Jess said...

Gorgeous! She's stunning!!